سه شنبه ٠٣ مهر ١٣٩٧
معاونت تهذیب
معاونت تهذیب حوزه های علمیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه
معاونت پژوهش
معاونت تبلیغ
خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه ، حوزه نیوز ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه
معاونت امور طلاب
خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه ، حوزه نیوز ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه


  چاپ        ارسال به دوست

اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه های علمیه 95-94
اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه + تکمیل ظرفیت (95-94)

به گزارش قلم، آزمون ورودی حوزه های علمیه با حضور نزدیک به 18 هزار متقاضی در 28 فرودین 1394 برگزار شد. نوجوانان و جوانانی که با شور و اشتیاق قصد قربت کرده و عزم تحصیل علوم اهل بیت را داشتند، به رقابت پرداخته و اعلام نتایج را به انتظار نشستند.

 وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ إِسْمَاعِيلَ إِنَّهُ كَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ (مریم 55) 

قرار بر این بود که نتایج 25 اردیبهشت اعلام شود امّا پاره ای از مشکلات فنی تا چهارشنبه سی ام آن را به تأخیر انداخت و همه شرکت کنندگان و خانواده هایشان را با نگرانی و ناخرسندی چشم به راه گذاشت.

آنچه از معاونت آموزش حوزه های علمیه انتظار می رفت این بود که حداقل در خبری هر چند کوتاه زمان تقریبی برای نتایج اعلام کند ... اما واحسرتا چنین نشد و شرکت کنندگان در این چند روز مجبور شدند مرتب به پایگاه های خبری مراجعه کنند تا بلکه خبری شود! در همین جا از همه این عزیزان پوزش می  طلبیم.

تذکرات عمومی

1- داوطلبین محترمی که نتیجه ایشان قبول اعلام شده است(غیر از داوطلبانی که در استان البرز پذیرش شده اند)، می بایست از روز سه شنبه 5 خرداد 94 به همین سایت مراجعه کنند تا زمان و محل مصاحبه خود را مشخص نمایند.

2- داوطلبین محترمی که نتیجه ی ایشان مردود - به علت تکميل ظرفيت اولويت هاي انتخابي و عدم کسب امتياز لازم اعلام شده است، در صورت علاقه، می توانند از تاریخ 10 خرداد 1394 مشروط بر خالی بودن ظرفیت و به ترتیب امتیاز، جهت تعیین اولویت جدید از ظرفیت های خالی سایر مدارس، بر روی تکمیل ظرفیت حوزه های علمیه 95-94 کلیک کنند.

 

تذکرات اختصاصی برای متقاضیان قبول شده در مدارس علمیه استان البرز

««««    ظرفیت باقیمانده مدارس حوزه علمیه البرز    »»»»

نام مدرسه کد مدرسه ظرفیت مانده نام مدرسه کد مدرسه ظرفیت مانده
امام جواد علیه السلام - محمدشهر 283 50 رضویه علیه السلام - بیلقان 834 0
اباصالح المهدی عج - فردیس 359 30 محمد رسول الله ص - محمدشهر 894 20
امام صادق علیه السلام -  کرج 486 0 مهدی موعود عج - طالقان 916 40
امام جعفر صادق علیه السلام - هشتگرد 512 30 حجت بن الحسن عج - کرج ندارد 15
حضرت امیرالمومنین علیه السلام - اشتهارد 564 30      

تکمیل ظرفیت حوزه های علمیه 95-94 

««««    مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و تحویل آن به مدارس از 4 شنبه 6 خرداد تا 12 خرداد 94    »»»» 

1. عکس 4*3 جدید دو قطعه رنگی با زمینه سفید

2. کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو دوره) + ارائه اصل شناسنامه

3. کپی از کارت ملی (پشت و رو) + ارائه اصل کارت ملی

4. کپی از آخرین مدرک تحصیلی و کارنامه تحصیلی + ارائه اصل مدرک

5. برای متولد قبل از 1376: کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا معافیت تحصیلی + ارائه اصل / یا دفترچه آماده به خدمت (بدون مهر غیبت و اضافه خدمت) که تاریخ اعزام آن بعد از 1394.06.18 باشد.

6. ارائه مدارک استفاده از امتیازات ویژه (حفظ قرآن و نهج البلاغه، فرزندان شهدا، جانبازان، ...)

7. واریز مبلغ 15 هزار تومان به حساب مدیریت حوزه علمیه البرز (بنام آقایان سلطانی، تاج الدینی، چناری) به شماره حساب 0104629649005 نزد بانک صادرات شعبه میدان توحید قابل پرداخت در تمام شعب صادرات

8. تکمیل فرمهای پرسشنامه(دانلود) - پذیرش(سیکل.هشتم  دیپلم  عالی  سفیران) - پزشکی(در دوره اختبار و تثبیت توسط مدرسه ارائه می شود) - تائیدیه اخلاقی از دو نفر روحانی(دانلود) - تعهدنامه(دانلود)

 

««««    زمان مصاحبه متقاضیان حوزه علمیه البرز در هنگام تحویل مدارک اعلام می شود    »»»»

««««    دوره اختبار و تثبیت از 20 تیر لغایت 20 مرداد 1394 در مدارس علمیه استان البرز     »»»»

««««    مشخصات مدارس حوزه علمیه البرز    »»»»

 

ردیف

نام شهر

نام مدرسه

کد مدرسه مقطع

نام مسئول: حجج اسلام

نام مدیر: حجج اسلام

آدرس

کد پستی

تلفن

1

کرج

امام صادق

علیه السلام

486

دیپلم

سیدکاظم مدرسی راد

حسین منطقی

کرج بلوار امامزاده حسن جنب مصلی

3153613111

32228605-026

2

کرج

رضویه

علیه السلام

834

دیپلم

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی

احمد ناصربخت

کرج کیلومتر 4 جاده چالوس بیلقان ساختمان شهید ولی زادگان

***

32285744-026

3

هشتگرد

امام جعفر صادق

علیه السلام

512

دیپلم

محمد تقی ناطقی

نعمت اله آقابابایی

هشتگرد خ مصلی بلوار شهید صبایی

3361619669

44223115-026

4

اشتهارد

حضرت امیرالمومنین

علیه السلام

564

دیپلم

محمد جواد واثق

محمدرضا شم آبادی

اشتهارد انتهای خ چمران

3187177336

37722419-026

5

محمدشهر

امام جواد

علیه السلام

283

سفیران

محمدابراهیم سلطانی

صادق خوئینی

محمدشهربلوار امام خمینی خ بیستم

4574161149

36300002-026

6

فردیس

اباصالح المهدی

عجل الله تعالی فرجه

359

سیکل

علی اکبر ایمانی

علی فرخ

فردیس جنب مصلی

3175719667

36522080-026

7

محمدشهر

محمدرسول الله

صلی الله علیه و آله

894

سیکل

محمدابراهیم سلطانی

احمد نیکرو

محمدشهر بلوار امام خمینی خ بیستم

4574161149

36316547-026

8

طالقان

مهدی موعود

عجل الله تعالی فرجه

916

سفیران

سید فضل ا...حسینی

کریم فتاحی

طالقان جنب مصلی

***

44724882-026

9 کرج

حجت ابن الحسن

عجل الله تعالی فرجه

*

دیپلم

سید علی اکبر موسوی سید علی اکبر موسوی کرج میدان مادر *** 32745090-026 

صفحه  مشاهده  و دریافت کارنامه داوطلبین پذیرش حوزه های علمیه سال  ١٣٩٣

متقاضیانی که در حوزه البرز آزمون داده ولی ثبت نام نکرده اند جهت مشاهده نتیجه کلیک فرمایند

این افراد جهت تشکیل پرونده به مدارس مختص به سیکل یا دیپلم (حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه / امام صادق علیه السلام هشتگرد / حضرت امیرالمومنین علیه السلام اشتهارد) در استان البرز مراجعه فرمایند.

داوطلبانی که مقطعشان عالی است لطفا جهت دریافت معرفی نامه به استانهای دیگر به معاونت آموزش حوزه علمیه البرز مراجعه فرمایند.

جهت بازیابی رمز کارت اعتباری خریداری شده اینجا را کلیک کنید


داوطلبان محترم توجه فرمایند که پذیرش قطعی در حوزه علمیه پس از موفقیت در مصاحبه و دوره تثبیت پذیرش خواهد بود و اعلام قبولی در کارنامه به منزله پذیرش نهایی نیست.


جهت بازیابی رمز کارت اعتباری خریداری شده اینجا را کلیک کنید

داوطلبان گرامی غیر از داوطلبان قبول شده در استان البرز جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشکلات احتمالی پیرامون مصاحبه لطفا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

32944283-86 - 025 داخلی 133 و 135

 
 


١٢:٠٣ - يکشنبه ٣١ خرداد ١٣٩٤    /    شماره : ٣٦١٦١٢    /    تعداد نمایش : ٢١٣٧٤


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1394/04/08 16:12
0
1
با سلام بنده در مقطع دانشگاهی در مصاحبه در مذرسه تهران رد شدم 1) آیا می توانم با در دست داشتن پرینت قبولی ام (چون نمره بالایی آوردم) در مدرسه شهر کرج به صورت مستمع آزاد شرکت کنم 2) آیا ابر فرض مکان دارد با استفاده از دی وی دی هایی که در بازار هست و درس همراه با متن و صوت هست آدم پایه 1 تا 6 را خودش بخواند و بعد بیاید امتحان دهد و مدرک سطح یک را بگیرد؟

سلام علیکم، سعی کنید به صورت رسمی در یکی از مدارس ثبت نام فرمایید.(مدارس علمیه استان البرز مقطع عالی ندارند.) / استفاده از قانون مذکور شرایط خاصی دارد.


کاربر مهمان
1394/04/05 17:49
0
0
سلام. بنده قم قبول شدم معدل رو اشتباه وارد کردم قرار شد که برام کمیسیون تشکیل بشه و در صورت موافقت کیسیون برام وقت مصاحبه تعیین می کنند. گفتند باهاتون تماس می گیرم و ازم کارنامه و کپی شناسنامه رو گرفتن. خواستم بدونم واقعا همینطور هست یا نخواستن ازم مصاحبه بگیرن و ردم کردند؟ میشه یک مقدار توضیح بدید چی هست کمیسیون؟ به نظرتون موافقت میشه یا نه؟؟ از استرس دارم می میرم

سلام علیکم، قسمتی از آیین نامه پذیرش: براي افرادي که اظهارات ثبت شده اينترنتي آنان با مدارک ارائه شده مطابقت نداشته باشد به خصوص اگر معدل ثبت شده در اينترنت ازمعدل واقعي آنان بيشتر باشد، ويا مدارك مناسب امتيازات استفاده شده،كه مؤثر در پذيرش داوطلب بوده را نتواندارائه نمايد، پرونده تشکيل نمي شود. / کمیسیون در خصوص موارد خاص مثل مشکل حضرتعالی بررسی های لازم را انجام داده و سپس اعلام نتیجه می کند؛ لطفا از مدیریت استان قم نتیجه کمیسیون را پیگیری فرمایید. / منظور همان کمیسیون پذیرش است که موارد این چنینی را بررسی می کند.


پاسخ ها
کاربر مهمان
1394/04/06 1:48
سلام. البته گفتند که مشکل شما کمیسیون خاص نمی خواد بلکه می ره کمیسیون پذیرش. موافقت با تشکیل پرونده خلاف قوانین محسوب میشه؟

کاربر مهمان
1394/04/05 15:44
0
0
سلام خسته نباشید نتایج مصاحبه حوزه علمیه مدرسه اباصالح کی اعلام میشه ؟

سلام علیکم، از مسئولین محترم مدرسه پیگیری فرمایید.


کاربر مهمان
1394/04/04 12:29
0
0
کد دائم چه موقع بوده؟چگونه دریافت میشود؟ آیا پس از دوره ی 1 ماهه تثبیتی بوده یا قبل از آن؟ممنون

با توجه به اقدام مدرسه و مدیریت استان مربوطه، معمولا در آذر؛ ثبت انتقال پس از پایان سال تحصیلی.


کاربر مهمان
1394/04/03 12:10
0
0
سلام خسته نباشین بنده تهران قبول شدم مقطع دانشگاهی هستم در انتخابات مدرسه متاستفانه استان البرز مدرسه نداشت ایا درست است؟ یا بنده اشتباه کردم و برا مقطع دانشگاهم در استان البرز مدرسه وجود دارد.؟اگرهست چه باید بکنم؟ ممنون از لطف جنا بعالی من حتی مصاحبه و تشکیل پروندهم کردم حوزه امام رضا (ع) قبول شدم.

سلام علیکم، استان البرز در سال جاری برای مقطع عالی پذیرش ندارد. پس از دریافت کد دائم در تابستان 95 نسبت به ثبت انتقال به مدارس علمیه البرز اقدام فرمایید.


کاربر مهمان
1394/04/02 17:54
0
0
سلام و علیکم.بنده قبول شده کرج هستم ولی در مصاحبه کرج رد شدم و به یکی از حوزه های تهران رفته و قبول شدم حالا مرکز مدیریت استان تهران میگه انتقال از کرج به تهران صورت پذیر نیست ایا این درسته؟راه چاره ای است؟

سلام علیکم، بنظر می رسد مدیریت تهران فقط از متقاضیان تهرانی پذیرش دارد، لطفا به استان دیگری مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/28 13:24
0
0
سلام من اولویت اولم رو تهران زده بودم الان که متاسفانه دیر هم شده،پشیمون شدم و می خوام بیام کرج. امکانش هنوز هست؟ البیته یکی از اولویت هامو کرج زده بودم.امام صادق ع وقت برای مصاحبه هست؟

سلام علیکم، لطفا به مدارس مورد نظر در البرز مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/27 14:48
1
1
سلام.من دانشجو هستم بالای سی واحد و إن شاءالله اگه از مهرماه بیام حوزه پس الان آخرین مدرک و کارنامه تحصیلی که باید ارائه بدم چیه و معافیت تحصیلی چجوری تحویل شما بدم درصورتیکه اصل آن دست دانشگاه است؟! خیلی ممنون

سلام علیکم، کارنامه تحصیلی از دانشگاه محل تحصیل + گواهی اشتغال


کاربر مهمان
1394/03/22 20:40
0
0
سلام کارنامه کامل رو از کجا باید بگیریم در ضمن در قسمت تکمیل ظرفیت عبارت شما نمی توانید اولویت انتخاب کنید آیا راه دیگری برای ورود به حوزه است

سلام علیکم، کارنامه همان است که از سایت قابل دریافت می باشد. / از طریق کمیسیون پذیرش؛ برای دریافت اطلاعات با مدیریت استان خود تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/22 20:30
0
0
سلام خسته نباشید سوالی داشتم در مورد اینکه اگر یه دانش اموز سوم دبیرستان تو مصاحبه ی حوزه هم قبول بشه ولی برای گرفتن دیپلم شهریوری بشه،الزامی که حتما دیپلم رو به حوزه ی مزبور ارائه بده(یعنی امتحانات شهریور رو شرکت نکنه)... با میتونه مثل یه دانش اموز دوم دبیرستان که ازمون سوم هارو میده وبدون دیپلم توی حوزه شرکت میکنه(البته با ارائه ی اخرین مدرک تحصیلی)

سلام علیکم، در صورتی که با دیپلم ثبت نام کرده اید ارائه مدرک تا پایان شهریور الزامی است.


کاربر مهمان
1394/03/22 3:16
0
0
سلام و علیکم بنده مصاحبه دادم جواب مصاحبه ها کی اعلام مبشه

سلام علیکم، إن شاءالله پس از جمع بندی و قبل از دوره اختبار.


کاربر مهمان
1394/03/19 20:22
0
0
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته ظرفیت خالی برای کسانی که مردود به علت تکمیل ظرفیت اولویت انتخابی و عدم کسب امتیاز لازم است چه زمانی اعلام میشود چه کار باید بکنیم

سلام، لطفا بر روی تکمیل ظرفیت در همین صفحه کلیک فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/19 14:53
1
0
باسلام اعلام نتایج کسانی که به صورت حضوری و بدون ثبت نام اینترنتی در آزمون شرکت کرده اند، در چه تاریخی اعلام میگردد؟ و با توجه به شروع مصاحبه ها این افراد باید چه کار کنند؟

سلام علیکم، لطفا از مدیریت استان خود استعلام فرمایید. / لیست افراد مذکور در حوزه البرز از همین صفحه قابل دریافت است.


کاربر مهمان
1394/03/18 16:27
1
0
سلام علیکم، " داوطلبانی که مقطعشان عالی است لطفا جهت دریافت معرفی نامه به استانهای دیگر به معاونت آموزش حوزه علمیه البرز مراجعه فرمایند." آیا این معرفی نامه الزامی هست چون به ما چیزی نگفتن در مدرسه پذیرش کننده؟

سلام علیکم و رحمة الله، در صورتی که مدرسه ای که در آن پذیرش شده اید از شما چنین نامه ای نخواسته است نیازی به دریافت نامه ندارید.


کاربر مهمان
1394/03/18 11:56
2
0
سلام علیکم من ساکن نظراباد هستم حوزه ی قم قبول شدم حالا نمی خواهم برم می شود در حوزه های البرز تحصیل کنم

سلام علیکم، مدارس البرز فقط در مدارس سیکل و دیپلم پذیرش دارند. / لطفا به مدرسه مورد نظرتان مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/13 23:56
2
1
سلام در نتیجه تکمیل ظرفیت نوشته قبول یعنی امتیاز لازم آوردم و در مدرسه ثبت نام شدم

سلام علیکم، در مرحله اول برای تشکیل پرونده در مدرسه مورد نظر اقدام فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/13 22:30
1
1
سلام میشه توضیح بدید کمیسیون پذیرش چیست ؟ و اگه میشه تبصره های اون رو هم اعلام کنید ؟

سلام علیکم، لطفا از مرکز مدیریت حوزه علمیه در استان خود استعلام فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/13 22:28
0
1
سلام علیکم ، خسته نباشید ، طبق گفته شمت ، اینجانب با مدیریت تماس گرفتم و گفتند اگه در هیچ صورت در آرمون و تکمیل ظرفیت قبول نشدید می توانید با معدل بالای 18 ثبت نام کنید و گفتند برای ثبت نام با به همراه داشتن مدرک معدل بالای 18 خود به مدرسه مدنظر مراجعه کنید ، خوشبختانه من با معدل بالای 18 به مدرسه مورد نظر مراجعه کردم و با موافقت مدیر حوزه علمیه من را ثبت نام کردند و وقت مصاحبه دادند ، سوالی که الان از شما دارم اینه که آیا در آینده با مشکل در سیستم رو برو نمی شم ؟ خیلی ممنون از راهنمایی های ارزنده شما

سلام علیکم و رحمة الله، إن شاءالله که مشکلی نخواهید داشت؛ به این نکته توجه فرمایید ملاک پذیرش نهایی و صدور کد دائم برای حضرتعالی، قبولی در امتحانات نیم سال اول (دی 94) می باشد.


کاربر مهمان
1394/03/13 13:7
1
0
سلام شما شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارید این به چه معنی است؟ هیچ راه دیگه ای نداره.

سلام علیکم، در صورت موافقت مدیریت های استانی می توانید از طریق کمیسیون پذیرش اقدام فرمایید. لطفا جهت اطلاعات بیشتر با مدیریت استان خود تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/13 9:29
1
1
سلام شما شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارید این به چه معنی است ؟

سلام علیکم، یعنی حد نصاب امتیاز برای شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارید.


کاربر مهمان
1394/03/12 12:23
1
1
سلام علیکم میشه اعلام کنید کی تعیین الویت کنیم ؟
کاربر مهمان
1394/03/12 12:23
0
0
سلام زمان تعین الویت مجدد پس چه موقع است ؟

سلام علیکم، لینک فعال شد.


کاربر مهمان
1394/03/12 12:20
0
0
سلام میشه بگید کی لینک تکمیل ظرفیت و میذارید ممنون

سلام علیکم؛ لینک مورد نظر فعال است.


کاربر مهمان
1394/03/12 12:0
0
0
سلام من مردود شدم میشه بگید کی تکمیل ظرفت میکنید

سلام علیکم


کاربر مهمان
1394/03/11 23:5
0
0
سلام عذر میخوام بنده تاریخ اعزام سربازیم اول ماه تیر است و آزمون کتبی رو هم دادم وبه دلیل همین تاریخ اعزام زدند که در هیچ حوزه ای قبول نشدید این در صورتی است که بنده آزمون رو عالی دادم الان بفرمایید بنده چی کار کنم

سلام علیکم، لطفا با شماره تلفن 02532922051 داخلی پذیرش تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/10 15:34
0
0
سلام علیکم.ظرفیت خالی برای افرادی که مردود شدن به علت امتیازکی اعلام میشه.امروز ۱۰خرداد هست ولی هیچ خبری نیست.ممنون میشم جواب بدید.

سلام علیکم، از طرف مرکز مربوطه هنوز اعلام نشده است.


کاربر مهمان
1394/03/10 12:30
0
0
کی می تونیم تکمیل ظرفیت کنیم ؟

هنوز از طرف مرکز مربوطه اعلام نشده است.


کاربر مهمان
1394/03/10 10:52
0
0
سلام علیکم من الان رفتم تعیین الویت مجدد کنم نوشته "شما شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارید " این یعنی چی ؟

سلام علیکم و رحمة الله، تکمیل ظرفیت هنوز اعلام نشده است.


کاربر مهمان
1394/03/10 9:28
0
0
سلام دقیقا کی مدارسی که ظرفیت دارن را اطلاع رسانی می کنین

سلام علیکم


کاربر مهمان
1394/03/09 14:12
0
0
سلام فردا مدارسی که جا دارن اطلاع رسانی می کنین لینکشم میذارین

سلام علیکم، إن شالله به زودی.


کاربر مهمان
1394/03/09 11:43
0
0
با سلام. شما برخوردتون نسبت به کسانی که برخی اطلاعات رو سهوا اشتباه وارد کردند چطوری هست؟ (مثل معدل) ازشون مصاحبه می گیرید یا خیر؟

سلام علیکم، براي افرادي که اظهارات ثبت شده اينترنتي آنان با مدارک ارائه شده مطابقت نداشته باشد به خصوص اگر معدل ثبت شده در اينترنت ازمعدل واقعي آنان بيشتر باشد، ويا مدارك مناسب امتيازات استفاده شده،كه مؤثردرپذيرش داوطلب بوده را نتواندارائه نمايد، پرونده تشکيل نمي شود.


پاسخ ها
کاربر مهمان
1394/03/09 14:18
با سلام. نمره ی معدل که هنوز لحاظ نشده است؟
کاربر مهمان
1394/03/09 14:52
سلام علیکم، نمره معدل در نتیجه آزمون تأثیر مستقیم دارد.
کاربر مهمان
1394/03/09 17:21
با سلام. بنده به قم زنگ زدم گفتند که نمره ای که برای آزمون در سایت زده شده است، فقط نمره ی آزمون است و نمره ی معدل هنوز لحاظ نشده است. گفتند نمره ی معدل و نمره ی مصاحبه و نتیجه ی تحقیقات بعد از تشکیل پرونده و مصاحبه، محاسبه می شوند.
کاربر مهمان
1394/03/10 10:59
قبولی یا مردودی مربوط به نتیجه آزمون و معدل مدرک + امتیازات ویژه می باشد.

کاربر مهمان
1394/03/09 8:8
0
0
سلام جناب من داوطلب استان قزوین هستم نتیجه من مردود به علت عدم کسب امتیاز آمده است من از کجا بابدانم کدام حوزه ظرفیت قبولی دارد و بعد چند درصد امکان ورود من به حوزه است؟

سلام علیکم، برای اطلاع از ظرفیت های خالی از مدارس و مدیریت های استانی پیگیری فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/07 20:59
0
0
موقع مصاحبه و تشکیل پرونده، خودشون می تونند اطلاعات رو ویرایش کنند یا نه؟ اگر اشتباهی اطلاعاتی وارد شده مثل معدل

ویراش اطلاعات امکان پذیر نیست.


کاربر مهمان
1394/03/07 14:49
0
0
با عرض سلام این فایل های xps که توی بالای صفحه هست با چی باز می شه؟ چرا پی دی اف یا ورد نیست؟

سلام علیکم، XPS یک نوع فرمت آرشیوی کامل برای انتقال محتوی فایلها و به اشتراک گذاشتن آنها بدون نیاز به داشتن نرم افزار تولید کننده آنهاست. معمولا سیستهای قدیمی که به روز نیستند امکان نمایش نمی دهد. / لطفا آن را ذخیره کرده و برای پرینت از سیستم دیگری استفاده فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/07 14:49
0
0
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته ؛ آیا صفحه ای که لینکش را برای شما ارسال کردم، برای سال تحصیلی 94-95 مورد استفاده قرار نمی گرد ؟ یعنی تبصره هایی که در مورد شرط معدل در آن صفحه اعلام گردیده امسال نمی توانم از همان تبصره ها استفاده کنم ؟

سلام علیکم، خیر؛ در حال حاضر آیین نامه 95-94 همان است که در صفحه پیش رو ملاحظه می فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/07 14:47
0
0
اینترنت حوزه علمیه اباصالح منظور من است ؟ اگه میشه بگید چه سرعتی داره ؟ و یه اطلاعات کلی ... ممنون

512 معمولی مخابرات، معمولا سرعت دانلود یک هشتم


کاربر مهمان
1394/03/07 12:57
0
0
سلام از این مدارک برای قم هم می تونم استفاده کنم یا فقط برای استان البرز هست؟

سلام علیکم، بله می توانید/ البته ممکن است از شما فرم تأیید پزشکی هم بخواهند. لطفا در خصوص این فرم با مدیریت استان قم به شماره 02537740971 تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/07 9:59
0
1
سلام. خسته نباشین بنده با شماره های که گفتین تماس میگیرم همش اشغال هستش به خدا قسم منم زندگی دارم هر روز باید از کارم بزنم برای تعیین مصاحبه الانم که لیست تعیین مصاحبه بالا نمیاد . یک راهنمایی بکنین لطفا ؟

سلام علیکم، راه دسترسی فقط همان شماره های اعلامی است؛ ممکن است مدیریت استانی که در آن قبول شده اید بنیز تواند راهنمایی کند.


کاربر مهمان
1394/03/07 1:37
1
0
سلام دوباره ممنون از پاسختون یعنی میشه زمان مصاحبه رو انداخت عقب ؟؟ باید با همون مدرسه که در ان قبول شدم هماهنگ کنم؟؟ انتقالی از کرج به هشتگرد

سلام علیکم، بله مدرسه ای که در آن قبول شده اید / در حال حاضر انتقالی بین مدارس علمیه البرز تصویب نشده است.


کاربر مهمان
1394/03/07 1:34
0
0
سلام و با احترام، امروز رفتم حوره یه چیزی خیلی توجهم رو به خودش جلب کرد و اینم اون بود که حوزه علمیه از اینترنت استفاده می کنه و تمام طلاب می توانند از آن استفاده کنند ، می خواستم بدونم سرعت اینترنت حوزه ها چند است ؟ این سوال رو فقط از روی کنجکاوی می پرسم ؟ ممنون می شم اگه جواب بدید

سلام علیکم، کدام مدرسه علمیه؟


کاربر مهمان
1394/03/06 21:54
1
0
سلام در این صفحه نوشته شده که اگه شخصی در آزمون شرکت نکرده و یا قبول نشده اگر معدل مدرکش بالای 18 باشد می تواند بدون آزمون در حوزه ثبت نام کند ، میشه یه مقدار توضیح بدید در این باره ؟ آدرس : http://www.alborz.ismc.ir/index.aspx?siteid=270&fkeyid=&siteid=270&pageid=29046

سلام علیکم، صفحه مورد نظر مربوط به پذیرش 94-93 می باشد.


کاربر مهمان
1394/03/06 21:5
0
1
سلام برای انتخاب مدارس تکمیل ظرفیت کی اقدام کنیم

سلام علیکم، 10 خرداد.


کاربر مهمان
1394/03/06 18:6
0
0
سلام علیکم و رحمه الله ، خیلی ممنون از بررسی هاتون ، سوالی داشتم ازتون ، امروز برای تحویل مدارک به حوزه علمیه قبولیم مراجعه کردم ولی اسم من جزو لیست اون مدرسه نبود ، طبق صحبتی که با مدیر محترم مدرسه به عمل اومد ایشان لطف کردند اسم من را نوشتند و زمان مصاحبه را اعلام کردند ، می خواستم بدانم آیا این قضیه مشکلی در آینده برای اینجانب ایجاد نکند ؟ خیلی ممنون

سلام علیکم؛ براي داوطلباني که در ثبت نام و آزمون شركت نكردند ونام آنها در ليست قبولي مدارس علميه استان نيست و کساني که مدارکشان ناقص است پرونده تشکيل نمي شود.


کاربر مهمان
1394/03/06 14:29
0
0
سلام خسته نباشی تا چه ساعتی میتونیم به حوزه مورد نطر مراجعه کنیم؟

سلام علیکم، طلاب پذیرفته شده در مدارس علمیه استان البرز از 6 خرداد لغایت 12 خرداد 94 / برای هماهنگی با مدرسه مورد نظر تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/06 14:27
0
0
به دلیل داشتن امتحانات تا ساعت 12 ظهر مدرسه هستیم . تا چه ساعتی میشه به حوزه مورد نظر مراجعه کرد؟

سلام علیکم، لطفا با مدرسه علمیه ای که در آن پذیرفته شده اید هماهنگ فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/06 13:2
0
0
با سلام تاییدیه اخلاقی فرمی چیزی نداره؟ یا خودمون باید بنویسم؟

سلام علیکم، از قسمت مدارک قابل دریافت است.


کاربر مهمان
1394/03/06 12:23
1
0
سلام من کنکور دارم میشه زمان مصاحبه رو بندازم بعد کنکور چون واقعا وقت ندارم اگه نه پس من کنکور قبول بشم تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه انتقالی گرفت؟؟؟؟

سلام علیکم، لطفا در خصوص انتقال زمان مصاحبه با مدرسه علمیه ای که در آن قبول شده اید هماهنگ فرمایید. / انتقالی از کجا به کجا؟


کاربر مهمان
1394/03/06 12:4
0
1
تاییدیه اخلاقی فرمی چیزی نداره؟؟ خودمون باید بنویسیم؟

اگر منظور حضرتعالی تأیید از طرف دو روحانی می باشد، فرم آن برای دانلود قرار داده شده است.


کاربر مهمان
1394/03/06 11:58
0
0
سلام علیکم. دانشجوها موقع مصاحبه کارنامه ی دانشگاه رو بیارن فقط؟ (تاییدیه ی معدل کافی نیست؟)

سلام علیکم و رحمة الله، تعداد واحدهای گذرانده و معدل ذکر شده باشد.


کاربر مهمان
1394/03/06 9:49
0
0
سلام خسته نباشین. من زمان تعیین مصاحبه رو که انتخاب میکنم هیچ اتفاقی نمیفته فقط پنجره انتخاب دو باره بالا میاد بدون هیچ تغییری آیا زمان تعیین شده یا نه هنوز مشکل هست. اگه نعیین شده باشه چطور متوجه بشم ممنون یاعلی.

سلام علیکم، با شماره های معرفی شده تماس حاصل فرمایید. 32944283-86 - 025 داخلی 133 و 135


کاربر مهمان
1394/03/06 9:9
0
0
سلام علیکم. ینده دانشجوی بالای 30 واحد هستم و موقع ثبت نام سهوا به جای اینکه معدل دانشگاه رو وارد کنم، معدل دیپلم رو زدم.که در واقع 1 نمره بیشتر هست. نمره ی آزمون بنده 14 هست یعنی 65 درصد سوالات رو جواب دادم که نمره ی خوبی است. و از یک سال قبل به شدت برای حوزه وقت گذاشتم و این ترم را هم مرخصی گرفته ام. با این حال در سایت قسمت تذکرات گفته بودند که" برای چنین افرادی پرونده تشکیل نمی شود." یعنی راهی پیش روی من نیست؟ یک اشتباهی اتفاق افتاده دیگه، سهوی بوده عمدی نبوده. یعنی به این خاطر باید 1 سال عقب بیفتم؟ خواهش می کنم اگر راهی هست کمک کنید. ضمنا بنده در قم قبول شدم.

سلام علیکم و رحمة الله، طبق روال برای مصاحبه و تحویل مدارک اقدام فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/05 22:50
0
0
سلام آقا خسته نباشید پس از تعیین الویت مجدد چقدر طول میکشه تا نتایج اعلام بشه ؟

سلام علیکم، معمولا یک هفته.


کاربر مهمان
1394/03/05 19:45
0
1
سلام خسته نباشید 1.امتیاز نهایی داوطلب چیست؟ 2.چگونه مشود از قبول شدن اولویت های دیگر انتخاب شده توسط داوطلب اگاهی پیدا کرد؟چون فقط اولویت اول اعلام شده است؟

سلام علیکم، 1. امتیازی که از مجموع معدل مدرک و نتیجه آزمون و امتیازات خاص به دست می آید. 2. اولویت قبولی در کارنامه ممکن است اولویت اول نباشد. ملاک همان مدرسه ای است که در کارنامه اعلام شده است.


کاربر مهمان
1394/03/05 19:18
0
0
سلام. ببخشید امتیازی که توی سایت زده میشه از چند نمره هست؟ برای قبولی در مصاحبه کل امتیاز باید قدر شود؟

سلام علیکم، از 20 / قبولی در مصاحبه ملاک است.


کاربر مهمان
1394/03/05 19:17
0
0
سلام علیکم خسته نباشید تعیین الویت مجدد دقیقا کی انجام می شود ؟

سلام علیکم و رحمة الله، إن شاءالله 10 خرداد.


کاربر مهمان
1394/03/05 17:35
0
0
سلام علیکم سه سوال داشتم 1) مدارک را باید روز مصاحبه برد؟ 2) فرم پزشکی و پرسش نامه که در بند یازده اطلاعیه معاونت آموزش امروز اومده را باید کی و از کجا گرفت 3) دوره اختبار حالت قرنطینه داره؟ یعنی شبانه روزیه و نمی شه منزل بر گشت و صبح دوباره اومد؟

سلام علیکم؛ 1. مدارک قبل از مصاحبه باید تحویل گردد. 2. فرم پزشکی و پرسشنامه توسط مدارس و مدیریت های استانی ارائه می شوند. 3. بستگی به امکانات مدرسه دارد؛ معمولا آخر هر هفته مرخص می شوند.


کاربر مهمان
1394/03/05 16:42
0
0
فراموش کردم میشه یک بار دگ بگید ؟ ممنون میشم

امکان تغییر مقطع از دیپلم به سیکل با توجه به اینکه حضرتعالی در حال تحصیل در سال سوم دبیرستان هستید امکان پذیر نیست.


کاربر مهمان
1394/03/05 16:24
0
0
سلام برادر،با تشکر از جوابهای مودبانه و دلسوزانه شما، یک انتقاد داشتم نه به شما بلکه به دست اندرکاران، اگر کسی دو روحانی نداشته باشد که او را از لحاظ اخلاقی تایید کنند باید چیکار کند؟ آیا جهانگیر خان قشقایی اگر الان بود و می خواست در حوزه پذیرفته شود سیستم حوزه او را قبول می کرد؟ آیا باید حتما به دروغ و خیانت مبتلا شد تا وارد حوزه شویم و برویم دو تاییدیه اخلاقی جعل کنیم؟

سلام علیکم، یعنی فرض حضرتعالی این است که روحانی مسجد، هیئت، مدرسه و ... شناختی نسبت به شما ندارند؟


کاربر مهمان
1394/03/05 16:19
0
0
با عرض سلام من مدارس انتخابیم تهران بوده اما قبول نشدم آیا می تونم در تکمیل ظرفیت تو کرج ثبت نام کنم

سلام علیکم، بله.


کاربر مهمان
1394/03/05 15:59
0
0
اگه مدرسه مورد نظرم قبول کنه چی ؟ بازم امکان ثبت نام نیست ؟

قبلا عرض شد.


کاربر مهمان
1394/03/05 15:4
0
0
بله ، توضیح می دم : اولا : من در حال تحصیل در مقطع دیپلم هستم و دیپلم دریافت نکردم ثانیا : حوزه علمیه ای که مد نظر من است فقط و فقط با مدرک سیکل پذیرش می کند . به خاطر همین من می خوام با مدرک سیکل تعیین الویت مجدد کنم . لطفا راهنمایی کنید

ثبت نام بدین نحو امکان پذیر نیست.


کاربر مهمان
1394/03/05 13:52
0
0
اگه امکان ویرایش وجود نداره پس من چجوری در حوزه مد نظرم ثبت نام کنم ؟ یه راهی بگید لطفا ؟

آیا معقول است حضرتعالی مدرک دیپلم داشته باشید و با سیکل ثبت نام فرمایید؟


کاربر مهمان
1394/03/05 12:15
0
0
سلام علیکم چگونه اطلاعات خودم رو ویرایش کنم ؟ می خوام از حالت پذیرش دیپلم به حالت سیکل اطلاعاتم رو تغییر بدم

سلام علیکم و رحمة الله، امکان وایرایش اطلاعات وجود ندارد.


کاربر مهمان
1394/03/05 12:7
0
0
سلام. بنده در آزمون قبول شدم اما وقتی به سایت درج شده میرم برای تعیین کردن زمان مصاحبه اطلاعات بالا نمیاد وپیام میده داوطلبی به این مشخصات وجود ندارد . تهران قبول شدم . چه کنم لطفا راهنمایی کنین/

سلام علیکم، لطفا فردا مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/05 11:10
0
0
آیا افرادی که بالای معدل 18 دارند می تونند بدون قبولی در آزمون در حوزه ثبت نام کنند ؟

در صورتی که در آزمون مردود شده اند جهت تکمیل ظرفیت اقدام فرمایند.


کاربر مهمان
1394/03/05 10:0
0
0
سلام لینک تعیین الویت مجدد دقیقا چه زمانی بارگذاری می شود تا من به کافی نت مراجعه کنم ؟

سلام علیکم، إن شاءالله فردا بعد از ظهر؛ در صورت بروز مشکل اطلاع رسانی خواهد شد.


کاربر مهمان
1394/03/05 9:33
0
0
سلام علیکم آیا کسی که با اطلاعات دیپلم ثبت نام کرده می تونه تو تعیین الویت مجدد مدارس سیکل رو انتخاب کنه ؟ میشه بیشتر توضیح بدید ؟ در غیر اینصورت باید چه کرد ؟

سلام علیکم، خیر. مطلب واضح است.


کاربر مهمان
1394/03/04 23:29
0
0
سلام آیا کسی مه با اطلاعات دیپلم ثبت نام کرده می تونه تو تعیین الویت مجدد مدارس سیکل رو انتخاب کنه ؟ اختلال بوجود نمیاد ؟

سلام علیکم، خیر.


کاربر مهمان
1394/03/04 18:3
0
0
از چه قسمتی برای تکمیل ظرفیت اقدام کنم ؟ اگه میشه لینک صفحه رو بدید ؟

لینک مورد نظر به زودی بارگذاری خواهد شد.


کاربر مهمان
1394/03/04 16:1
0
0
سلام علیکم اگر در آزمون ورودی مردود شده باشم و معدل سیکل من بالای 18 باشد می توانم در حوزه ثبت نام کنم ؟

سلام علیکم و رحمة الله، جهت تکمیل ظرفیت اقدام فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/04 13:47
0
0
سلام علیکم در این جمله "داوطلبین محترمی (غیر از داوطلبانی که در استان البرز پذیرش شده اند) که نتیجه ایشان قبول اعلام شده است،" منظور از "غیر از داوطلبانی که در استان البرز پذیرش شده اند " چیست ؟ یعنی چه غیر از داوطلبان استان البرز ؟

سلام علیکم و رحمة الله، زمان مصاحبه داوطلبانی که در حوزه علمیه البرز پذیرش شده اند از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


کاربر مهمان
1394/03/04 13:35
0
0
سلام...من متاسفانه امتحان ورودی رو امتیاز لازم کسب نکردم و مردود شدم.اهل کرجم.باید چه کار کنم.به نظر شما حوزه ای ظرفیت داره که من برم تکمیلش کنم؟

سیلام علیکم، ظرفیت مازاد مدارس حوزه علمیه البرز به زودی اعلام خواهد شد.


کاربر مهمان
1394/03/04 13:34
0
0
سلام من حوزه علمیه شهرستان فردیس اباصالح را برای تحصیل انتخاب کرده ام و این مدرسه تنها مدرک سیکل می پذیرد و من در حین ثبت نام با دیپلم ثبت نام کردم و الان در نتیجه آزمون مردود به دلیل ... می خواستم ببینم چگونه می تونم اطلاعات خودم رو تغییر بدم و با مدرک سیکل ثبت نام کنم ؟ خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی خوبی کنید

سلام علکیم، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.


کاربر مهمان
1394/03/04 11:52
0
0
با سلام خدمت شما مسئولین با صبر! من متولد نیمه ی دوم سال 75 هستم.ودر آزمون ورودی،الحمدلله،حوزه ی عبدالعظیم قبول شدم. در حال حاضر هم مشغول دادن امتحان های سال چهارم دبیرستانم.سوال:ارائه مدرک دیپلم و کارنامه سال سوم به عنوان آخرین مدرک تحصیلی به حوزه کفایت میکند و یا حتما از من قبولی سال چهارم را هم میخواهند؟

سلام علیکم، مدرک سال سوم کفایت می کند / کارنامه چهارم را به عنوان اشتغال به تحصیل در سال جاری ارائه فرمایید. (مردوی یا قبولی چهارم مهم نیست)


کاربر مهمان
1394/03/04 10:54
0
0
سلام و خسته نباشید زمان مصاحبه رو باید چگونه و به چه طریقی انجام بدیم ؟ آیا خودمون باید انتخاب کنیم برای مصاحبه کجا بریم ؟ آیا کسانیکه در آزمون ورودی قبول نشدند ، می توانند در مصاحبه شرکت کنند ؟

سلام علیکم، غیر از حوزه علمیه البرز از روز چهارشنبه برای نوبت مصاحبه مراجعه می کنند / مصاحبه مختص افرادی است که قبول شده اند.


کاربر مهمان
1394/03/03 13:26
0
0
سلام کارت هوشمند چیست ؟

سلام علیکم، لطفا پرسش خود را با معاونت امور طلاب مدرسه محل تحصیل خود در میان بگذارید.


کاربر مهمان
1394/03/03 11:53
0
0
سلام و خسته نباشید من تو آزمون ورودی قبول نشدم اما به حوزه علمیه مد نظر مراجعه کردم و با ورود من موافقت کردند و مدارم خودم رو تحویل دادم می خواستم بدونم تو سیستم دچار مشکل نمیشه ؟

سلام علیکم، پذیرش مذکور با تأیید مدیریت استان معتبر خواهد بود.


کاربر مهمان
1394/03/03 9:27
0
0
سلام علیکم اینجانب پایه 1 خودم رو در حوزه علمیه اباصالح فردیس خوانده ام با مدرک سیکل هم گزینش شده ام ، می خواستم ببینم آیا می تونم ب حوزه علمیه امام صادق کرج انتقالی بگیرم ؟ چون حوزه امام صادق فقط دیپلم می پذیرد !

سلام علیکم، به مدرسه امام صادق علیه السلام مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/02 18:34
0
1
میشه شماره های تماس مدیریت استانی را اعلام بفرمایید ؟

لطفا به صفحات 37 و 38 دفترچه راهنمای آزمون 95-94 مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/02 18:1
0
1
آیا سایت معاونت آموزش های حوزه علمیه مدارس ظرفیت خالی را معرفی نمی کند ؟ اگر معرفی نمی کند ، چگونه استعلام کنم ؟

لطفا از مدارس مورد نظر یا مدیریت های استانی استعلام فرمایید.


پاسخ ها
کاربر مهمان
1394/05/05 16:12
سلام امکان تحصیل دروس حوزوی به صورت غیر انتفاعی در کانون تخصصی آموزش به مدریرت حاج آقا فتحی وجود دارد.

کاربر مهمان
1394/03/02 13:0
0
2
سلام آیا امکان تحصیل غیرحضوری در حوزه علمیه وجود دارد ؟ اگر وجود ندارد ، من بدلیل مشغله زیاد و دانشگاه می خواستم بدونم در صورت شرکت در دوره تثبیتی و آغاز ترم اول در هر روز چند ساعت وقت اضافه دارم ؟ یعنی حوزه علمیه از چه ساعت تا چه ساعتی این اجازه را به من می دهد تا از محل حوزه خارج شوم ؟ و به کارهای خود برسم . آیا می توانم پس از اتمام دروس مثلا سال 14 از حوزه خارج شوم و برای شب مثلا ساعت 21 به حوزه باز گردم ؟

سلام علیکم، طلاب از پایه اول تا ششم تعهد تحصیل تمام وقت و حضور مستمر دارند./ تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه ممنوع است. / ساعات درسی بستگی به برنامه ریزی درسی در مدرسه محصل تحصیل دارد.


کاربر مهمان
1394/03/02 12:47
0
1
درصد قبولی در تعیین الویت مجدد چقدر است ؟ از کجا بدانیم چه حوزه هایی ظرفیت خالی دارند ؟

از مدارس مورد نظر یا مدیریت های استانی استعلام بفرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/02 12:34
0
1
سلام امکان تعیین الویت مجدد دقیقا چه زمانی است ؟ و پس از تعیین الویت مجدد باید چه کاری انجام بدم ؟ جواب تعیین الویت مجدد چند روز بعد از انتخاب الویت ها مشخص می شود ؟ آیا می شود بعد از گذراندن دوره ثابتی یا تثبیت سریعا انتقالی گرفت ؟

سلام علیکم، طبق اعلام معاونت آموزش و امورحوزه ها 4 شنبه/ پس از تعیین مجدد و قبولی = تعیین نوبت مصاحبه و ارائه مدارک / تاریخ اعلام جواب نتایج تعیین اولویت مجدد هنوز اعلام نشده است / با موافقت مدارس و مدیریت های استانی مبدأ و مقصد بله.


کاربر مهمان
1394/03/02 12:15
0
2
آیا حتما شخصی که می خواهد انتقالی بگیرد باید حتما یک سال در حوزه مبدا درس خوانده باشد ؟

برای طلاب جدیدالورود خیر.


کاربر مهمان
1394/03/02 11:36
0
1
سلام علیکم من حوزه علمیه تهران قبول شدم و در کرج ساکن هستم ، آیا می توانم پس از گذراندن دوره تثبیتی و قبولی در آن به کرج انتقالی بگیرم ؟

سلام علیکم، انتقال با موافقت مدارس و مدیریت های استانی مبدأ و مقصد بلامانع است.


کاربر مهمان
1394/03/02 8:21
0
2
سلام . ببخشید ، بنده در ورزهای اخر به علت مشکل سیستم خرید کارت اعتباری ، نتوانستم کارت بخرم . و بدون کارت در ازمون شرکت کردم . چگونه از نتیجه خودم اطلاع حاصل کنم و هزینه کارت را بپردازم ؟؟ چون چیزی نگفته بودید در این خصوص . با تشکر

سلام علیکم، با شماره 02532922051 داخلی مدیریت پذیرش تماس حاصل فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/02 8:13
0
1
سلام. بنده اولین اولویت خود تهران قبول شدم. وساکن کرج هستم به سایتی که اعلام کردین جهت تعیین وقت مصاحبه مراجعه کردم وخبری نبود. میشه بگین تقریبا چند شنبه میتونم مراجعه کنم؟ شرایط کاریم طوری که به اینترنت دسترسی ندارم. یاعلی

سلام علیکم، از چهارشنبه مراجعه فرمایید.


کاربر مهمان
1394/03/01 22:40
0
1
طریقه تعیین الویت مجدد به چه صورتی اتفاق میفتد ؟ آیا مدارسی که ظرفیت خالی دارند معرفی می گردند و داوطلبان باید از بین آن مدارس ، حوزه محل تحصیل خود را مشخص کند ؟ یا داوطلب فقط الویت خود را مشخص می کند بدون اینکه اطلاعی از مدارس ظرفیت خالی داشته باشد ؟

از همان طریق ورود سریال کارت/می توانید با مدارس مورد نظر هماهنگ فرمایید چنانچه ظرفیت خالی دارند همان ها را اولویت قرار دهید.


کاربر مهمان
1394/03/01 20:19
1
5
خیلی ممنون از جوابتون با تجربه و اطلاعاتی که دارید میشه اعلام کنید چه حوزه هایی در استان البرز ظرفیت خالی دارند ؟

در خصوص حوزه علمیه البرز و ظرفیت مدارس به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


کاربر مهمان
1394/03/01 17:59
1
2
سلام و خسته نباشید نتیجه آزمون من " مردود - به علت تکميل ظرفيت اولويت هاي انتخابي و عدم کسب امتياز لازم " اعلام شده است . میشه توضیحی در مورد تعیین الویت مجدد بدید ؟ آیا میشه در تعیین الویت مجدد دوباره الویت های قبلی را وارد کنیم ؟ درصد قبولی در این مرحله به چه صورت است ؟

سلام علیکم، سعی کنید اولویت های قبلی را انتخاب نفرمایید؛ در صورتی که مدرسه خاصی مد نظرتان است استعلام بفرمایید که در آن مدرسه ظرفیت پذیرش وجود دارد یا خیر؟ به این نکته توجه فرمایید مدارسی که متقاضیان زیادی برای ورود دارند معمولا در مرحله اول ظرفیتشان تکمیل است.


کاربر مهمان
1394/03/01 16:56
1
2
آقا تکلیف اونایی که البرز امتحان دادن ولی تهران قبول شدن چیه چون سایت حوزه تهران مثل البرز فعال نیست، نه اطلاعیه ای نه خبری هیچی در این موارد نیست توی سایتش ، باید چه مدارکی ببریم اصلا کی ببریم ...

یک هفته دیگر به سایت معاونت آموزش به آدرس www.howzeh.org مراجعه فرمایید تا نوبت مصاحبه بگیرید / لطفا با مدرسه تهران یا مدیریت تهران تماس حاصل فرمایید تا مدارک مورد نظر مشخص شود.


کاربر مهمان
1394/02/31 21:4
1
5
سلام ما باید برای تحویل مدارک جهت مصاحبه کی حضور پیدا کنیم؟؟؟

سلام علیکم، إن شالله از چهارشنبه.


نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 274905 | کل بازدید : 6623677 
اخبار